7 Maj

Härlig morgon (Y)
Vaknade först vid 04 sen fortsatte det 05 sist 06.
Hörde något konstigt utanför mitt fönster, så ropade på mamma direkt.
Båda sprang ut och tro fan att det va catfight.
Skrek och skrek och skrek men dom försvann in mot grannen och ut mot ån.
Fick panik som vanligt, Sotis är ju gammal så man blir ju as rädd.

Nu är han iaf inne och har fått mat =)
Såg inte mer än att han va jätte tovig och lite sårig vid örat.
Det vanligaste med andra ord.

Ska väl börja göra i ordning mig lite smått
så jag slipper stressa sen.

Får se vad som händer idag.
Optikern nu och sen kolla glasögon ;D
Johanna skulle höra av sig om hon kände sig bättre, hoppas de =)
Annars åker jag hem med mamma och solar kanske, verkar bli fint väder.


FInaste Katten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0