9 Maj

Tog hem två par glasögon från optikern i lördags, kunde inte riktigt bestämma mig.
Sen smsa jag Johanna och gick dit =)
Råkade väcka henne och två till den dagen xd

Men va fan det va ju as fint väder och dom låg och sov ^^
Vi va i stort sett ute hela dagen.
Gick en sväng till Anna och hämta mitt löshår (;
Drog till kvarnen och köpte hårfärg ;D

Jag är jätte nöjd med resultatet, blev så glad och det är inte första eller andra gången Johanna hjälper mig att färga hår, antingen så är det mitt egna eller löshår ;P
Bjöd henne helt enkelt på pizza!

Sen blev det fast and furious hemma hos Johanna med Tim och Niklas (Y)
riktigt grym film. 

Hörde av mig till Kristoffer för jag sakna han jätte mycket :*
Fick till och med träffa han en sväng när vi skulle följa  Niklas till tåget hihi ;d

Efter det inte mycket mer än kom hem till Johanna igen och slänge mig i sängen.



Söndag -

Vakna käka frukost, gick ut  i det fina vädret =)
Tog det lugnt i stort sett hela dagen.
Med andra ord så gjorde vi inte så mycket mer än att vi va ute och gick.
Körde kubb på kvällen med Johanna, TIm och Martin. 
Gick ju as bra som alltid xD 

När vi tröttna på det så gick jag och Johanna till Anna.
Käkade glass och kollade på Big brother (Y)

Samma sak där som på lördagen, slängde mig i sängen när vi kom hem igen.



Idag så tog jag tåget till Linköping.
Hittade snygg bh i stan (;  smsa älskling <3 och åkte dit ^^
Varit där nästan hela dagen, mys som vanligt ;d
Jag va hungrig så det blev pizza x)

Nu får det vara bra med det på ett tag, pizza/kebab
Inget mer sådant på bra länge nu.

Mamma hämtade mig på ikano.
Gick in och köpte glass, åkte hem.

Nu sitter jag här hemma ny duschad och fräsh ;D
snart käkat upp glassen också ^^

Blir kanske att se en film innan jag kryper ner
eller så slocknar jag direkt.
Sådant som märks helt enkelt ;P


kommer bättre bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0