Brrrr....

Nu har jag bytt jacka varenda dag den här veckan. 
Först från höstjackan till min gröna lite tjockare jacka och imorgon kör jag på min älskade vinterjacka då kommer ja garanterat inte frysa :D

Vet där emot inte va jag ska göra med mina fötter :/ 
hälarna kommer aldrig läka för va ja än har på mig för skor så får jag fan blåsor eller bara helt enkelt ont i fötterna.
Ska höra med dom på apoteket någon dag ifall dom vet något, kanske en salva 
va som helst, går rätt mycket varje dag så behöver ett par "friska" fötter eller va man säger :P 

Nog om fötterna xD

Andra dagaen på stället där ja måste va för att ha något att göra varje dag. 
Sämst på att sy men ja börjar se va det blir nu, hoppas på att slutresultatet duger iaf för att va första gången. 
Just nu syr jag ett par hängselbyxor åt någon söt unge där ute :)
På tal om annat innan ja sluta idag så gick jag förbi köket 
för att snacka lite med Johanna, dom hade bakat värsta bullarna 
jag skojar inte svin goda och as stora vaniljbullar. 

Klagade verkligen inte käka två haha rulla till station sen xD
Nehe dags att sova snart är as trött så kanske somnar bra mycket tidigare ikväll (Y)
Imorgon har jag med mig bacon och makaroner i en härlig mumsig röra ^^
ser gött ut men har dock inte smakat det xd 
så det blir min lunch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0