De gjorde hela min kväll :'D

Om det är någon jag saknar dagligen så är det Bea Freij Olsson 
som just nu är i Tyskland och jobbar röven av sig, eller ? (; 

Hon ringde mig när vi va på väg hem från Linköping. 
Jag sken upp och visste inte riktigt vart ja skulle ta vägen. 
Det är ju svin dyrt att ringa men hon ringde faktiskt och shit va glaaaaad ja blev <3! 
Hann inte snacka allt för mycket men en stund iaf. 
Kan säga att hon har det bra och mår bra :) 
vilket är en lättnad att höra. 

Kan ju hoppas på att hon hör av sig snart igen eller om dom kan fixa internet 
så vi kan snacka över skype ^^ 

Men ah blev hur glad som helst att min underbara vän ringde enda från Tyskland :D <3
Ser du det här inlägget någon gång hjärtat så ska du veta att jag 
tänker på dig hela tiden hur du mår, har det, hur det går för dig 
om du saknar mig något (a)  nae de vet ja att du gör 
annars hade du inte ringt (;   Pusssssss på dig <3
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0