Händer då? precis inte ett skit

Kom hem från Motala idag. 
Umgåts med Tom, Nadja och hennes polare.

Kollade på idol igår hos Nadja med dom andra :) 
köpte lite chips och cola till de. 
Innan tjocka vi i oss pizza
så jävla gött men så sjukt onyttigt :O 
nu ska jag inte käka det på ett tag kan ja känna 
blivit för mycket av det. 

Åkte med Tom rätt många runder under kvällen
kört folk och hem till hans föräldrar en sväng. 
Sen blev det bara tv chill tills man somna typ. 


Va hos mormor en stund med mamma också. 
Blev lite fika och så sen hem duscha, på med mjukisdressen och börja lyssna på min absoluta favorit just nu 
"Fade Into Darkness"  så jävla bra låt 
vet inte hur många gånger jag har hört den nu men fortfarande lika bra :D


Ikväll skulle ja till krogen men körde på en mys kväll hemma istället 
bara krypa ner under täcket, göra några rostade mackor och sen varm oboy till en bra film ^^
låter hur mysigt som helst eller hur ? :P 

Ae men det duger lätt för en helg (Y)
Kom hem från Motala idag. 
Umgåts med Tom, Nadja och hennes polare.

Kollade på idol igår hos Nadja med dom andra :) 
köpte lite chips och cola till de. 
Innan tjocka vi i oss pizza
så jävla gött men så sjukt onyttigt :O 
nu ska jag inte käka det på ett tag kan ja känna 
blivit för mycket av det. 

Åkte med Tom rätt många runder under kvällen
kört folk och hem till hans föräldrar en sväng. 
Sen blev det bara tv chill tills man somna typ. 


Va hos mormor en stund med mamma också. 
Blev lite fika och så sen hem duscha, på med mjukisdressen och börja lyssna på min absoluta favorit just nu 
"Fade Into Darkness"  så jävla bra låt 
vet inte hur många gånger jag har hört den nu men fortfarande lika bra :D


Ikväll skulle ja till krogen men körde på en mys kväll hemma istället 
bara krypa ner under täcket, göra några rostade mackor och sen varm oboy till en bra film ^^
låter hur mysigt som helst eller hur ? :P 

Ae men det duger lätt för en helg (Y)
nytt och fler blir det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0