Ingen bra dag någonstans

Vet inte va jag ska börja med riktigt. 
Sov hos Johanna igår för ja hade ingen lust att åka buss och ah aldrig fel att umgås me underbara vänner och mysa galet framför en bra film med Johanna <3 ^^
Filmen va riktigt bra den hette hmm.... 
haha så bra va den så ja glömt bort titeln xD   nae men den va as bra fakiskt!
Efter de så slängde ja mig på madrassen och somna. 

Idag gick allt åt helvete. 
Inget ville som jag ville och de gjorde att man bara satt med huvudet rakt ner i bordet och sucka. 
Fick låna pengar till en pirog av Johanna (a) så man slapp svälta ihjäl (Y) 

Nya tag imorgon och fika kanske ? 
sånt som märks, sola vore gött :P 

Mamma har fixat äggmackor till mig tills imorgon :) 
Ser inte fram emot att ställa larmet och gå upp halv sex imorgon -.-' 
men det är ett måste så bara göra de och gå dit med ett leende på läpparna. 


Ae om man skulle kolla film kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0