Kan bara den här dagen ta slut

VÄRSTA DAGEN PÅ LÄNGE
kan den inte bara ta slut och bli en ny dag. 

Va på ännu ett möte idag, fick veta att jag ska börja gå till Lunby skiten som en del av mina vänner gör. 
Skulle få höra en nyhet en bra sa dom, vart fan är de bra någonstans :S
Jo jag får ju göra något varje dag, skönt iof men usch de stället verkar inte ah blää säger ja bara. 

Men ja ska gå dit varje dag, göra de ja ska
åka hem känna att ja bara vill ....  SUCK!!   aja får bita ihop och bara dra dit helt enkelt

Blev så jävla arg så gick och sola (Y)

Drog till skånska och satte mig med brudarna :P<3
skulle ju fikat med Robin men han hann inte :/ så tog en fika med dom istället. 
Alltid lika trevligt plus fika är aldrig fel ^^
Sen blev de en sväng till bolaget, tåget till Mantorp med Bea <3
satt och snacka tjöt, snacka, tjöt, skratta lite men till slut så brast det när min buss kom :( 
Min älskade fina vän åker ju till Tyskland för att jobba klart ja inte ville släppa henne.
Sjukt jobbigt att se henne så ledsen och bara hoppa in på bussen hem, usch va jobbigt de va :( 

KOMMER SAKNA IHJÄL MIG EFTER DIG !!!! 
ja bara känner så här som ja sa till henne
är as glad för att du fick jobbet hoppa och skutta me luren vid örat när du sa de
men sen efter ett tag då ja verkligen fatta att du skulle åka så bara ÅK INTE !!! <3

älskar dig och jag hoppas du får de as bra där 
saknar dig redan, kom hem snart <3

de "roliga" är ju att hon inte åkt än xD
hon åker på söndag men en då faaaaaan lämna mig inte här :'(
packa ner mig också så hänger ja me!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0