Maaaaaaaaaaaaaat

Blev väldigt lyckat hemma hos Weeebro :D
jätte mysigt hade vi med mycket skratt. 

Lika så Tims födelsedagsfirande blev riktigt lyckad och alla så ut att ha det gör trevligt (Y) 
Blev kanske lite mycket alkohol men va fan man fyller bara en gång om året xD

Fick träffa Bea en sväng med ^^
helt underbart eftersom hon åkte igår :( 
så det blev många kramar innan hon åkte hem <3  jag hoppas  verkligen allt går bra där och de är helt sjukt men jag saknar henne redan. 
Ska fixa skype så jag kan snacka med henne och höra hur det går och så vidare :)

Idag, va och hälsa på där jag ska börja jobba 
som typ alla andra som inte har ett skit att göra -.-'  aja de blir säkert bra
Efter de tog jag en fika på skånska tills pappa kom och hämta mig. 
Åkte till Linköping och hämta mamma plus lämna bilen som pappa fixat åt mammas jobbar kompis :) 

Sen hoppa ja av i Normlösa för att snacka lite med Mimmi <3
sen kom Tilly en sväng och då blev det donken för min del ^^  VA AS HUNGRIG! 
Kom hem nu för en stund sen med Tilly :P 
och nu väntar jag på Mimmi och Sandra som skulle komma hit. 
Mimmi ska sova här och Sandra skjutsar henne ^^ 
så ikväll blir det mys igen :*  aldrig fel
Imorgon ska jag upp tidigt och få veta vilka tider jag ska jobba. 
Skulle ta en halvtimma så pappa skjutsar in mig och sen hem igen. 
Måste dammsuga och söka jobb för jag vill verkligen inte va där så länge som en del är :O 
då kommer ja få panik! 

Aja får verkligen söka allt och hoppas på att ja får något. 
Nu har jag fått två sms säkert Sandra och Mimmi som är utanför eller något 
så ska sluta blogga nu kan ja känna och dra ut till dm :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0