Mår inget vidare

Vet inte va det är men ja tror jag är inne i någon jävla depp period. 
Det går inte ens att skoja med mig alltså, ja gråter
är så sjukt känslig så vet inte va ja ska göra åt de. 

Känns som allt går åt helvete och hela värden är emot mig. 
Folk försöker få  mig på bättre humör men nae det går inte. 
Nu har jag tagit febern och ja hade ingen, men mår fortfarande gör illa som igår och har skit svårt för att käka. 

Fixade skype igår tror ja det va, så nu behöver ja bara en mick så kan ja snacka med Bea <3
Kommer kännas helt underbart att kunna snacka med henne över internet, höra hur de går och allt som händer. 

Man har ju hört att man ska alltid tänka positivt va det än gäller. 
Jag brukar göra det för det mesta men nu vet i fan om ja kan det. 
Tar dagarna som dom kommer så  varför inte bara vänta och se ifall det händer något eller ah ja vet inte. 
Va ja vill komma fram till är att jag har slutat hoppas för det funkar inte en då. 

Nu blir det mer Eva och Adam (Y) 
tänk om allt vore som en film
skulle det va lättare då ? man kan ju undra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0