Mys helg

Helt chockat innan ja ska ta första tuggan av knäckemackan så smsar Sandra till mig ^^ 
Ringde henne och satt och snacka lite :) <3 

Bestämde att vi skulle köra på en mys kväll hemma hos henne nästa helg :D <3   

Nu har ja iaf käkat upp frukosten, ska hoppa in i duschen 
slänga i färgbomben sen packa resten så jag slipper stressa precis innan ja ska iväg som alltid. 

Blir skänninge idag hemma hos Weeebro med Mimmi, Jonna, Crille, Basse, Philip och Weeebros tjej självklart :P
dricka lite, ha det almänt mysigt :)
om alla fixar så dom kommer till Mjölby så skulle vi till Lizzie en sväng me ^^


På lördag tar jag bussen till Johanna för att fira Tim :D
sen får jag se vart ja tar vägen på kvällen sen 
sånt som märks.
Nehe duscha va det xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0