Snark ...

Så jävla trött man kan va då. 
Har fått en sån där härlig period med mardrömmar igen. 
Räckte det inte med mina depp dagar ja har kanske 
tydligen inte :/ 

Har typ inget att säga mer om den här dagen. 
Skulle ner till en frisör i mjölby för att köpa ny färgbomb, träffa Jonna, Gella och Elin vid fiket en snabbis innan ja skulle till tåget :) ae blev ingen snabbis ljög lite där kan ja känna xd
satt och snacka bra länge en då, men de är trevligt så inget emot de asså. 

Kom till mammas jobb, tog en macka där eftersom ja inte käkat lunch än och klockan va typ halv tre. 
Blev en sväng till mammas affär som ja kallar varenda typ "loppis" eller va det nu heter 
är ju tydligen skillnad på allt de där xD aldrig fattat men mamma älskart så kolla runt där ett tag. 

Hoppa in i duschen direkt när vi va hemma.
Älskade mamma fixade ägg och bacon åt mig så länge ^^
tog ner lite tvätt, packa och leta skor. 

Ja har alltid haft mycket skor för ja älskar skor och är galen i det
enligt mig kan man aldrig ha för många :P 
Men nu har jag slängt tre par converse mina älsklings skor plus inga tygskor kvar som är hela (Y) 
så det blir shopping på skor så fort ja fått pengar igen. 
Sommar skor finns de massor av och klackar men inte sköna sneakers,tygskor eller converse och då får man lite panik iaf ja.
Det löser sig så fort pengarna kommer :) 
ska hämta Sotis och försöka sova nu, kanske går bättre när man känner sig lite tryggare (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0