Stick

Trodde jag skulle må en aning bättre efter en promenad och dusch men nae. 
Ja är inte sjuk men depp fortfarande och ja hatart verligen. 
Ni som är "vana" och är det ofta ni blir inte chockade
men ja har inte mått så här sen flera år och då vet ja ju orsaken me. 

Känner bara för att skrika rakt ut LÅT MIG VA, STICK!!
vet att alla kan ha sina dagar/perioder men snälla låt den här jävla mardrömen försvinna typ nu. 
Brukar va skönt att snacka ut om problemen om varför man mår som man gör 
men eftersom ja inte vet fullt ut så går ju inte de. 

Gick till Normlösa och snacka lite med Mimmi <3
alltid skönt att snacka med någon som förstår än fast man inte riktigt vet vart skiten sitter.
Aja får väl se hur veckan slutar. 

Imorgon ska jag till synsam vid tolv, sen en sväng till ah nu va det heter 
för att veta tiderna ja ska börja och sluta. 
Sen tänkte ja ta en fika om det finns någon där som vill göra mig sällskap (a) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0