TAGGA !!!!!

Imorgon blir det sy som vanligt, har kommit bra långt med min kjol nu (Y) 
så två klädesplagg på två veckor haha rätt bra måsta ja erkänna en då ^^ 

Fick veta att vi sluta kvart över två imorgon 
aldrig fel en kvart tidigare :P 

Sen blir det smsa min pingla (a) 
möta upp henne någonstans och massa mys hela kvällen :D 

Inte nog med de så ska vi på 100% party kryssning ihop med en hel del sköna människor och vänner ;D
tror inte det kan bli bättre just nu för iaf två dagar, det är bättre än inget enligt mig iaf. 
Så är taggad som fan nu och ja bara längtar tills imorgon när ja fåt träffa min fina Anna igen <3 
ge mig en ny dag så det kan bli ännu en ny dag för då sitter vi på bussen mot båten till galnaste mest sjukaste roligaste kryssing !!!!  TAGGGA DÅ :P
så snyggt!  vill ha tillbaka min längd iaf :/ 
man orkar inte sätta i och ta ur löshår hela tiden,  as jobbigt är de
så ja får köra på mitt korta så länge tills de blir den längden igen 
den enda bilden ja har men de har växt bra mycket en då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0