Långa dagar

Jobbig morgon med det kommer det va ett bra tag. 
Va längesen man gick upp så tidigt och gå bra långt kl halv åtta -.-' 

Förutom det så va min första dag väldigt kort slutade tolv idag så va väldigt skön start. 
Åkte till Federal och bytte tragusen ÄNTLIGEN och min smiely. 

Hann inte till mammas jobb innan hon slutade så hon hämtade mig på station
och vi åkte en sväng till skopunkten :) 
hitta massa skor men inga jag kunde tänka mig i vinter eller gå i xD 
har tänkt på det visst jag har ett antal par skor hemma men hade jag kunnat gå i värsta klackarna så hade jag haft dubbelt så många i min garderob. 

Blev inga skor men tre par snygga trosor på gina (Y) 
sen åkte vi hem. 

Nu har jag precis lagat käk tills imorgon 
det blev fiskpinnar och makaroner, lätt och gött. 
Gjorde en macka också till frukost sen apelsin juice till de ^^
Kollade buss och tåg när jag kom hem. 
Det blir sjukt långa dagar för min del, eftersom att jag måste upp halv sex för att hinna med bussen härifrån på morgonen -.-'   men det är bara ställa larm och gå upp
På tal om det klockan är kvart över åtta nu 
egentligen borde man somna senast tie
jo men visst lycka till med det :O

Så småningom kanske men inte direkt.
Nehe  nu ska jag kolla om jag hittar en bra film, har ja tur så kanske jag lyckas bli trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0