Fars dag

Fredag -
pappa skjutsade mig till synsam, sen gick jag dit som jag ska vara över dagarna 
för att ha något att göra, vara aktiv som AF tjatar om. 
Fick mina tider och sen tog jag en macka på skånska medans Elin kolla på xd

Hängde med henne upp till hennes polaraes lägenhet en sväng :) 
Senare sen kom Jonna och Mimmi upp också, dom fixa sig för att sen dra till Lizzie 
och jag gick fortare än fortast till station på kusliga cykelvägen i äcklig dimma :/
men ringde Johanna så jag inte kände mig så ensam och ah rädd. 
Det är bland det värsta jag vet att gå själv i mörkret.
Skulle iaf med tåget till Linköping, där efter möta Corre :P
Blev en spontan utgång med goda drinkar (Y) 
sov där och vakna nästa dag med illamående och allt bara snurra. 
Likaså Corre, fast hon mådde verkligen skit. 

Det sjuka va att ingen av oss drack mycket men mådde en då äckligt dåligt 
värsta bakfyllan för ett par drinkar :S  chockade men käka lite mat, fick skjuts till station för att möta upp Frida :)
Alla drog hem till Corre innan vi skulle åka och fira Niclas i Skänninge. 
Va där ett tag och sen blev det en snabb utgång för min del eftersom ja skulle med halv två tåget.
Dom andra tyckte det va tråkigt så dom drog rätt skapligt, visst de sög men dansa går alltid x) 
Såg Alex utanför pitch, hon hade inte pengar för att komma in så bjöd henne på inträdet och garderoben
snäll som jag är (a) 

Träffa Johanna och Martin plus hans polare. 
Ingen av dom ville direkt dansa men fick me mig Corre och Frida iaf, slippa stå där själv och se ut som en mupp xD helt lonely

Jag och Johanna va svin hungriga när vi kom till Mjölby så vi köpte var sin pommestallrik på Sibylla ^^
Och just det innan de så träffa vi Sandra och Natta :D
Söndag -
ställde larmet och gick sakta men säkert mot station.
Kollade runt lite på stan innan jag tog bussen till mormor där hela familjen skulle fira fars dag tillsammans :)
När jag kom dit satt alla och fikade förutom brorsan som inte dykt upp än, förvånad nae ^^
rätt lika är vi en då inte bara utseendemässigt utan han va inte där på grund av att han käka gröt, så när jag ringde va det bara slänga i sig gröten och cykla till mormor.
Jag käkade ju donken innan och kom också sent fast jag slängde i mig maten och gick till bussen. :P 

Hur som helst så va det kul att träffa mormor och morfar igen
alltid lika mysigt att fira samma skit varje år med familjen xD

Just det erbjöd pappa en tjuga på fars dag 
men han blev inte alls så där glad..

Kanske va för att den såg ut så här

inte speciellt roligt eller hur ?
Fick skjuts till station för att jag skulle till Johanna igen.
Kan känna att ja åkte väldigt mycket tåg nu på sista tiden. 
Helgen ska vi ju inte snacka om :O 

Blev en trevlig spel kväll med Emilia, Johanna, Tim och Martin. 
Jag fick polka glass det va mumsigt ^^
Hände inte mycket mer än att jag ställde larmet och somna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0