Nöjd tjej

Vakna med huvudvärk så trodde inte jag skulle gå idag men chansa och den gick faktiskt över :) 
Gjorde klart mina hängselbyxor idag :P   
måste säga att jag är väldigt nöjd för att aldrig sytt klädesplagg förut, ah förutom min kjol i sjuan 
men det va inget mot det här. 
Tänk va glad någon unge kommer bli för ett par sköna nya byxor ^^ 

Innan jag tog bussen hem så skulle jag träffa Martin en sväng, gick ner till "stan" men Johanna och Tim 
hörde någon ropa på mig och då satt Jonna och Tilly vid skånska. 
Slog mig ner eftersom dom andra en då skulle hem sen.

Senare kom Martin efter ännu en stund tre till xD
så vi blev ett par stycken där som vanligt, alltid trevligt (Y) 
Orkar verkligen inte göra någon mat tills imorgon så det får bli att köpa något där. 

Snart ska ja skölja ur håret och sen göra några mackor och oboy tror ja. 
Måste iaf få i mig något, är as hungrig.
Söta va ?   jag är iaf kalas nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0