Värsta natten på länge

Inte sovit ett skit inatt. 
Kände att magen började bli orolig och hann gå till hadfatet innan ja spydde som en gris.
Vet inte om jag har åkt på magsjuka eller va det är som kör i magen på mig.
Sjukt läskigt va det iaf, skaka i hela kroppen så hade svårt att stå. 
Mimmi sov ju här inatt och hörde mig säkert hela natten. 
Vakna till och från och typ kröp till badrummet. 
Ja hoppas att hon klara sig och inte känner av något.

Ja som skulle få reda på vilka tider ja ska ha och sånt idag
där alla arbetslösa är som "vill" ha något att göra, städa skulle ja me göra 
suck inget blir som man tänkt sig.
Aja de blir att ta det lugnt, kolla på Eva och Adam serien :) mysa med Sotis i sängen. Tur att man aldrig är direkt ensam har alltid Sotis vid min sida
hur jag än mår.
Mamma ringde förut och undra hur det va med mig. 
Hon drar ju till kolmården med sina arbetskamrater på studiedag tills imorgon :) 
Ja lovar att hålla tummarna för att mami klara sig ifrån det ja nu har 
magsjuka eller ah något åt det hållet antar ja.
Just nu har ja käkat knäckemackor och mår gör illa. 
Har ont i hela kroppen och inte nog med de så kan ja knappt snacka för att ja har blåsor i precis hela käften känns det som, så gör saltvatten lite då och då för och gurgla lite så det förhoppningsvis blir bättre om några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0