Ännu en helg i Mjölby xD

Åkte med mamma tidigt som fan till Mjölby, kom nämligen på att jag kunde dra och sola ^^ 
sen gick jag till Johanna för att kolla med henne om jag verkligen skulle sova hos henne inatt, de skulle jag tydligen men kändes som jag hade drömt allt så va tvungen att fråga xD
Har käkat ugnspannkaka som gjorde att jag börja må illa -.-
tror inte den kanske va riktigt klar, eller så är de av mjölken som va i själva smeten. 

Aja gött va det (Y) 
Nu har jag bytt om, slängt i färgbomb och sminkat mig :)  
så jag är klar för utgång med brudarna !!!
eftersom jag kommer va så jävla fattig sen snälla ge mig en lyckad kväll. 
För har man en bra kväll så är det klart värt det att va fattig tills man får pengar 
så tänker iaf ja xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0