Bakis

Fredag -
jobba, skulle ta bussen till stan för att fika med Mimmi 
men fick skjuts dit av Robin :) tack! 

Satt och chilla lite på yngves tills jag va tvungen att ta tåget till Mjölby. 
Men blev en aning irriterad när jag kom till station
tåget va inställt och jag fick vänta på halv tåget :/  så hann inte sola som jag hade planerat. 
Fick dra direkt hem till Johanna för att göra i ordning mig för utgång. 

Jag hade det jätte kul iaf på pitch som nästan alltid
sen vet jag inte om alla dom andra håller med xd 
men men det har ju sina skäl också 
mer tänker jag inte dra upp här.
Idag är jag äckligt jävla bakis -.-'   eller ah det är bara förnamnet
huvudvärk vakna jag med också YES! 
Låg typ däckad i Emilias soffa tills jag gav upp och sa har du lust att köra hem mig typ nu, och det gjorde hon
snäll som hon är :)
Just nu mår jag blääää men skulle tänka mig att det blir film 
eller bara ligga i sängen och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0