Brrr....

Somnade väldigt tidigt igår kväll med Sotis i famnen. 
Men sov bra länge idag en då ^^ 

Vakna av att Mimmi ringde, frågade om jag ville hitta på något
självklart ska bara käka lite frukost och klä på mig :P

Hann dit och snacka lite sen hämtade brorsan mig 
för att en propp i källaren gick igår och han skulle visa mig hur man byter och så vidare. 
Funka en kvart sen sa de poff för varje jag skruva i. 

Efter de skjutsa han mig till Mimmi igen :) 
Kom dit och fick lite fika sen drog vi ut och bara chilla/ snacka om allt som vanligt (Y) 

Senare sen åkte jag hem med mamma och fixa varm oboy, mackor ^^
va så äckligt jävla kallt när vi kom hem, eftersom alla element inte funka.
Fick börja skruva och testa igen om det funka bättre med dom nya propparna mamma köpte, 
men det va ingen skillnad det sa bara poff poff poff -.-' 


Nu sitter jag i min säng med mjukis, strumpor och sockar 
mamma eldar för fullt i tv rummet. 
Grannen kom förbi precis och fixa igång det, elektrikern själv (Y) 
så nu ska det väl bli varmt snart igen hoppas jag. 
Just nu kan det nog inte bli kallare.
Imorgon hänger jag med Mimmi till Mjölby :)
Jag ska passa på att sola, sen blir det nog en fika också med brudarna skulle jag tro (; 

Dessutom är det min och Mimmi.s. dag/kväll  
hon ska sova här och vi ska ha massa mys, ta nya bilder och bara ha det så jävla bra!! 
kommer bli awesome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0