Dygnat

Hemma från Skänninge nu dårå :P 
Mimmi och jag hängde med Weeebro hem igår och sov där tills idag.
Eller ah sov och sov jag, Mimmi, Weeebro och Philip dygna (Y) Crille va helt slut så han gick och lade sig xD
Så har inte sovit ett skit inatt, känns så där just nu. 
Men nu kom mamma hem och räddade min kväll med både chips och choklad ^^  puss på henne <3

Skulle tro att det blir film om jag inte somnar rätt som det är. 

På tal om annat så kunde jag inte riktigt gå igår. 
Kollade på hälen och hade fått en blåsa JÄTTE SKÖNT! 
Tänkte ah men den försvinner sätter ett plåster över bara. 
Det går en stund och de börjar göra ondare, kollar igen och självklart har ja fått ännu en blåsa över
men tre gånger så stor :O  va nog den största jävla blåsan jag sett/haft 
as vidrigt verkligen.
Men nu har jag punkterat båda och satt nytt plåster (Y) äckligt men va tvungen, kan ju inte gå annars.

Nu ligger missen bredvid mig så fårt väl gosa lite med honom och mumsa i mig lite chips kanske 
eller choklad ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0