Fira Emmie med brudarna !!

Firade Emmie på platå med alla andra brudar (; 
Hon fyllde så mycket som 18!! 
Jag va rå pank men blev bjuden på inträdet av Martin, värsta snäll ^^  TACK ännu en gång x) 
Sov hos Anna bby :P 
har varit där och bara tagit de lugnt tills idag, as gött. 
Det vi har gjort är bakat vit kladdkaka som inte smaka kladdkaka någonstans utan vit blockchoklad med lite sockerkaka i smaken xd det va as gött, specielt mitten den där kladdiga smeten ^^ 
Sen gjorde vi lite makaroner och fiskpinnar med remoladsås. 
Kollat på Jersey shore både igår och idag 
as bra och ah man vill bara se mer och mer hela tiden 
så när alla säsonger är slut då blir det jobbigt :O
Nu är jag hemma och har duschat, käkat lite 
druckit varm oboy vilket va jätte mums ^^ 
och nu tjockar jag i mig chips och snart lite choklad. 

Mer än så blir det inte ikväll iaf 
ska försöka få tag i min syssling så fort som möjligt me
så hon vet lite om helgen och så :)

Det är ju trots allt halloween och det blir nog krogen då 
klä ut sig en aning och skaka rooompah (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0