Grattis pappa :D

Va det bara jag som sov jätte dåligt inatt eller ? 
kunde verkligen inte somna med den där jävla stormen utanför fönstret. 
De va bara att ligga och lyssna på det där härliga ljudet utifrån -.-' 

Aja fick iaf lite sömn. 
Larmet gick som vanligt vid 06.00 efter en stund kom mamma in och sa att hon började senare 
så försökte sova lite till innan jag skulle upp. 
Men tro fan att Sotis fick upp dörren, kommer in och skriker
visst jag älskar min bebis men va fan klockan sex på morgonen då blir man ju lite smått irriterad -.-
Hade väldigt mycket att göra på jobbet idag.
Men det är ju nyttigt i sig att ha kaos me ibland xd får man se hur mycket man klarar (Y) 
När jag slutat så gick jag till mormor för att fira pappa :D 
visst låter det logiskt, går till mormor för att fira pappa xD 
Hela familjen va där när jag kom, så vi fika lite och så. 
Dom hade käkat både kaker och tårta men jag som stått i ett kök och grejat med mat och allt plus disken 
va inte så sugen på det så tog två kokos kaker ;D MUMS! 

Åkte med mamma hem och hoppa av i Normlösa för att vi mötte Mimmi på vägen. 
Så fick gå hem sen i blåst och kyla :/ 
Men jävlar va skumt folk det finns här ute på landet :O 
blir ju livrädd ibland alltså. 

Fast nu är jag äntligen hemma och har precis käkat lite. 
Fick igång internet för ett tag sen så passade på att blogga innan de dör igen. 

Kom ett sms förut om att löshåret är på g till posten wiiieee :D
längtar så himla mycket så ni fattar inte.

bild från i våras tagen av Mimmi Lifh i Normlösa (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0