fooooolk asså

Igår blev det ju mjölby hela dagen med Mimmi 
och sen fika vi med folket på skånska :) 

Senare sen fick vi skjuts av Tilly hem och Weebro, Ninni hängde med oss hem hit. 
Käkade lite, spela kort hade det riktigt trevligt. 

Ah sen hände det inte allt för mycket när dom dragit hem 
jag och Mimmi satt vid datorn en sväng, resten av kvällen behöver vi inte ens dra upp 
va för mycket kände jag bara så där. 

Aja mysigt hade vi iaf som vanligt <3:) 


Idag -
vakna vid typ tolv och käka frukost med Mimmi. 
Efter det följde jag henne en bit hem, Bea ringde 
snacka lite med henne och så :) 

Blir väl att käka något nu och sen packa lite 
för sen vid halv sex tiden blir jag hämtad av Simon 
så ikväll blir det massa mys med Kitt Ingvarsson min ängel <3!! 

träffa henne igår när vi fikade men det räcker inte ^^
så åker till henne ikväll :D



Imorgon tar jag tåget till linköping 
blir antingen en sväng till mamma.s. jobb först eller stan och möta Mimmi <3
får se hur det blir, sen iaf så ska jag till praktiken 
och snacka med dom. 
Får se vad dom säger och varför det blev så osv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0