Glad tjej ^^

Nu har jag hämtat mitt efterlängtade löshår :D
och det är as snyggt älskar färgen !!!

men visste att det inte skulle va min färg någonstans 
så får dra in till stan efter jobbet och visa vilken färg det är på håret 
sen att dom får säga va ja ska köpa för färg så de blir rätt och så :P 
Nu undrar ni säkert varför jag köpte något som inte ens är i närheten av mitt egna 
jo ja tänkte att det är lättare att köpa riktigt rött och sen färga mitt egna rödare, vilket jag tror kommer bli nice. 


Efter det tar jag tåget till Mjölby och solar (Y) där efter till Johanna för att fixa håret, umgås lite och så <3 ^^ 
Hon är min privata frisörska (;  
Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag/kväll imorgon.

- Jobba
- Shoppa
- Sola
- Färga
- Mysa
Kan det bli en bättre fredag ?
Ikväll ska jag försöka somna skapligt så jag orkar med hela dagen imorgon
speciellt jobba.
Idag va det sjukt mycket hela tiden plus 32 grader så man höll ju på att tuppa av :O
läskigt va fan, har aldrig svimmat men kan tänka mig att de är rätt äckligt en då.

Så där såg det ut när jag tog allt över mitt egna hår (; 
Älskar färgen och ah det är mitt dröm hår det där! 
Ska försöka få den färgen imorgon me hjälp av frissan som sagt 

HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS  ATT DE BLIR BRA NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0