Klump i magen

Va ju hos Kitt igår <3 
värsta mys som vanligt, fast den här gången så va Weeebro och Ninni med :) 
Dom kollade på skräck, jag käka macka och kolla på Kitt bakom en kudde i knät. 
Om det är något jag verkligen hatar så är det skräck filmer, tortering och sådan skit man klarar sig utan. 
Kvittar om jag sitter med ett helt gäng i samma rum eller med sin kille 
jag blir lika rädd för det. 

Blev inte så mycket mer än de, när dom gått hem så satte vi på en serie på datorn att somna till. 
Jag vart så inne i den så ville inte somna :P 
Kitt där emot skulle upp och jobba så hon somna rätt snabbt.


Idag -
usch vilken morgon, 
började med att jag skulle köpa en dygnsbiljett, hade ju kollat upp vad det kosta dagen innan, 
men hon inne på pressbyrån sa en summa och hon på tåget sa en annan. 
Ingen av dom sa det jag trodde eftersom de stod på internet. 

Men aja skitsamma 
fick ringa brorsan, han hämtade mig. 
Drog på mötet med största klumpen i magen :/ 

Men det gick bra förutom att jag självklart blev ledsen efteråt
kändes ju som att jag misslyckats totalt 
så bröt ihop. 
Speciellt när jag skulle till mormor, morfar och säga som det va. 
Fast dom förstod typ direkt när dom fick se mig.

Riktigt jobbigt va det :( 
men det är bara att söka vidare och ta tag i det igen.
Nu har jag packat lite tills imorgon. 
Vet inte så mycket mer än att jag ska sola och till Linköping för utgång (Y)
brukar ju ta det som de kommer så får väl se hur dagen/kvällen blir ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0