Längtar gaaaalet!!!!

Börja som vanligt med jobb och ännu mer kramper och skit man får. 
Men aja sådant man får ta. 
Idag gick det väldigt segt på grund av att det va inte så mycket folk mitt på eftermiddagen. 
Men sen mer mot slutet så vart det fart på kön (Y) 
Då blev det en hel del attt göra och det gillar vi :D vem vill bara stå på jobbet liksom
de går ju segt som fan då -.-
Skulle ta tåget till Mantorp som vanligt men dom går ju aldrig när dom ska
blir sjukt irriterad på det, speciellt om man har bråttom och har en tid att passa
fast det hade jag ju inte så TUR för en gång skull :P
Inte nog med det så somnade jag på bussen hem 
så höll på att åka förbi där jag skulle av xD fast jag vakna precis då jag skulle trycka på stopp
men tro ni den knappen funka eller ?
nae så jag fick säga till att jag skulle av.
Tror det inte är bara jag som är jävligt trött på östgötatrafiken!
man skulle ju bli förvånad om det va så att allt gick som det skulle någon gång. 
Kom hem iaf sen käka ja lite och slängde på mig mjukis kläder, för jag satt ju ett bra tag både i Linköping och i Mantorp i blåsten.
Riktigt höstväder nu.

Klockan är halv tolv, usch egentligen skulle jag behöva sova så här dags 
eftersom jag går upp så pass tidigt varje dag
men har jätte svårt för att somna, speciellt när det är storm ute -.-' 

Just de höll på att glömma en sak 
har skickat efter löshår äntligen ^^  så har något att se fram emot i veckan iaf hihi 


Nehe om man skulle försöka krypa ner och blunda 
till " lugnet "  där ute 
får se hur mycket sömn man får inatt då 
ska bli intressant, blir det som vanligt när det piss regnar, haglar eller blåser så kommer ja va äckligt trött imorgon kan jag lova.
Det är nu man vill ha någon att mysa med .. :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0