Natt inlägg

Kollade ju på min bror när han va med i Waterwörld 
och tävla emot Gurkan kebab nissen :P 

Det roliga va ju att David ägde alla och tack vare honom så vann de laget (Y) 
Men det va sjukt kul att se på hahah shit va ja skratta xD
inget mer än att säga att jag har en bror med talang och han har en riktigt söt syster :D 
nae de va inte direkt det ja skulle säga men de va ju sant hihi (a) 
Aja hur som helst programet Waterwörld är riktigt kul att kolla på 
mycket skratt. 
Bara för att ja skrivit på facbook och sagt till alla mina vänner att David skulle va med och tävla idag så betyder det inte att ni ska sluta se på sexan klockan åtta varje måndag.
Tro mig jag har kollat på det sen första och jag tycker det är as kul att se när folk ramlar och gör magplask osv xD

Nu ska jag snart krypa ner bredvid Sotis :)<3
ska ju iväg till Af imorgon -.-'  inte förens på eftermiddagen men jag vill ju en då va rätt pigg 
så jag inte ser ut som en zombie. 



hittade en bild på ROSA laget där brorsan va me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0