Nu kör vi (Y)

Jaha då har man rensat alla mammas garderber idag då xD 
Samma sak som mitt igår, mycket att slänga och ah som man inte använder lika mycket längre
det vill säga aldrig. 
Så det ligger fullt med påsar ute i hallen som ska iväg till dom som behöver kläder 

När vi va klara med de så började jag packa mitt för helgen 
och leta efter något att ha på mig på både fredag och lördag. 
Hittade kläder tills imorgon HALLOWEEN ni vet, mer säger jag inte
dom som drar ut imorgon får se det då :P 

Sen till lördag något snyggt fräscht bara (Y) 
Men imorgon är det ALL IN  med Mimmi !!! <3  kommer bli en grym helg 
tro mig jag känner det på mig.
- för fest i Linköping hos Amanda med Mimmi (Y)<3
- utgång med brudarna på pitch 
- sova hos Bea <3  

Lördag 

- bakis ? -.-' de märks
- fix hos Johanna blir det nog hihi :) <3
- ugång med Johanna & Emilia (Y)

Resten har ja ingen aning om än 
men som sagt en riktigt bra helg blir det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0