Min magkänsla hade rätt

Blev en riktigt lyckad fredag, som jag kände på mig (Y) 
Hitta en salong i stan efter jobbet och sen visade löshåret, hon tyckte jag skulle testa färgbomben
som jag trodde från början men lika bra att höra med experterna först :) 
Så köpte det sen gick jag runt och kollade i affärere eftersom jag hade en timma innan tåget gick
och har inte shoppat på as länge. 

Hitta ett snyggt linne på gina, det fick räcka så
färgbomb och ett linne :) 
Sen som jag skrev sist skulle jag sola och det gjorde jag
lika gött som vanligt, bara ligga där och släppa allt runt omkring för stunden, grymt skönt!

Efter det gick jag till Johanna för att fixa håret. 
Dessutom träffa henne snacka lite om sist då vi typ rök ihop -.- 
men ah skitsamma i det nu, allt är bra och hon vet att jag älskar henne 
och jag vet att hon älskar mig, har känt varandra sen vi varit små 
den vänskapen förstörs inte på grund av tjafs på fyllan inte xD <3

Men iaf mitt hår blev AS FINT :D 


Lördag -
utgång med Johanna och Tallqvist ^^ 
Hade så sjukt jävla kul den kvällen så det är helt sinnes. 
Dansa galet med Tallqvist i stort sett hela kvällen tror jag haha xD 

Johanna träffa Emilia, Mariza och Serra så hon satte sig med dom och snacka lite. 
Men det va en riktigt lyckad kväll (Y) 


Jag och Johanna innan utgång (; 
Tallqist är inte med på bilden på grund av att vi inte visste att hon skulle med då x)
och tyvärr så blev det inga mer bilder under kvällen. 




Åkte hem vid tre tiden, jag och Tallqvist fick dela på madrass hemma hos Johanna xD
mysit redigt (;  trodde jag skulle sova väldigt illa den natten, eftersom att madrassen inte är den största 
men konstigt nog så sov jag as skönt. 
Förutom flugan som va i rummet och väckte mig säkert 8 gånger minst den natten -.-' 


Söndag -
seg som as och jätte trötta allihoppa. 
Tallqvist drog på hockey, jag och Johanna drog och köpte pizza :P 
Skulle åkt på bio me men det blev aldrig av. 
Fick sitta hemma hos Johanna och mysa istället :)<3


Idag -
vakna med huvudvärk så blev inget jobb. 
Just nu är det mycket bättre men känner att jag är väldigt seg. 
Sitter hemma hos Johanna och bara chillar lite, tar tåget vid halv sex sen till mantorp 
sen buss hem därifrån med Mimmi <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0