Om man en då visste

Jaha ännu en ny vecka och nya möjligheter (Y)
Har jobbat hela dagen idag och det gick faktiskt riktigt bra :)
Hoppas på att det rullar på så det bara blir bättre och bättre för varje dag/vecka. 

Tog buss/tåg och buss igen xD fick sällskap av Tilly och Mimmi :)
finns inte ord för hur trött jag va när jag åkte från Linköping, typ somna när jag satte mig. 
Blir nog att försöka sova snart så jag orkar gå upp ännu tidigare imorgon 
för att mamma ska hinna till jobbet utan att stressa ihjäl sig. 
Hon skjutsar mig ju varje dag till jobbet, så det klart jag går upp tidigare för hennes skull <3
Inga problem mer än att jag är alltid lika trött och tjurig på morgonen xD men det är sådant man får ta haha. 

Hade jag inte varit så jävla lat så hade ja haft körkort nu -.-
aja det kommer det kommer

Allt tar sin tid eller vad brukar man säga (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0