Så trött -.-'

Har blivit väldigt många utgångar för min del nu på sista tiden 
men va fan gör man hahah xD 
I fredags va det ju halloween tema på pitch eller ah dom som ville fick klä ut sig 
jag gick in för det i år som skolflicka ( lite japanskt )  får väl se om någon lägger upp bilder på för festen hemma hos Amanda ^^  
hade verkligen jätte kul hela kvällen med alla brudar och killar som va där, trevligt folk så att säga (Y) 
Dock blev det inte så länge på krogen men ah den stunden jag va där hade ja iaf as kul med dom jag hittade där hahah :P 


Tog halv två tåget med Bea hem till henne och tjocka i oss lite mackor och chips på de plus vatten (Y) 


Lördag -
åkte rätt skapligt från Bea efter ett par glas vatten x) huvudet hängde inte med riktigt. 
Mötte upp Johanna i Mjölby, drog till apoteket en sväng och sen hem till henne. 
Sen blev det typ börja fixa sig och så till kvällen. 

Det blev först Plaza en sväng, de sög och jag hade inga pengar alls
Fick låna lite pengar av David så jag kunde dra in på Platå istället, värsta snällt !!

Men kan känna att det va rätt onödiga pengar för de va inte alls lika kul som de brukar vara -.-
men aja va där iaf tills de stängde, helt oki kväll  en då
träffar i stort sett alltid nya människor/trevliga me och för mig är det alltid lika kul ^^


Idag där emot blir det inte mer än krypa ner i sängen
gosa massor me kissen som fortfarande inte är helt kry :( <3
sen blir det att kolla på Good luck chuck och käka godis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0