glad tjej !!

Har sovit hos Johanna sen i måndags xD
men vi har så jävla kul hela tiden så tröttnar inte ^^
Jag, Johanna, Tim och Martin gick till Bertilsson och kollade på idol, plus spelade spel. 
As trevligt tills jag typ fick ont i ögonen och knappt såg något -.-' 
Så fick lägga mig i sängen och vila. 

Tisdag -
Idol kväll hemma hos Johanna :D 
sen kollade vi på Jalla, jalla en underbart rolig film som man kan varenda replik av xD 
när det va slut så satte jag mig och sjöng vid datorn, meddans dom andra spela spel 
ett spel som va för krångligt att förstå för mig ^^ så de blev tråkigt haha (a) 

Tog tåg/buss hem idag. 
Träffa Mimmi på bussen så satt och snacka med henne hela vägen. 
Så tråkigt att sitta på en buss hem utan musik och tomt i hela bussen, så de va nice! :)


Imorgon blir det att gå upp tidigt med mamma. 
Blir kanske en sväng till solariumet, för känner mig så sjukt blek just nu -.-' 
Ah sen tar jag bussen till brorsan :)  vi tar en tripp upp till mormor och hälsar på henne <3
Mer händer inte vad jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0