Förvirrad va ordet :S

Det snurrar i huvudet som en karusell, usch ja vet ingenting längre känns det som. 
Har knarkat för mycket ipren och halstabletter säkert där det sitter xD 

Fast vi tjejer tänker alldeles för mycket så inget nytt från min sida. 
Kan bli rätt trött på det själv ibland faktiskt. 
Det gör att man kan må dåligt, typ förut kände jag bara för att gråta
bara skaka i hela kroppen, inte bra alls :/  men men nu är det över 

Mår fortfarande illa och halsen är inte helt repad än heller
aja jag hoppas iaf på att det går över tills måndag (Y) 
helst imorgon fan vill inte sitta hemma HELA helgen och ruttna. 

Eftersom jag bor ute på landet, där det inte går en enda jävla buss på helger så blir det film idag me -.-
vet inte vilken men hittar säkert någon bra eller någon ja sett 1000 gånger 


ingen ny bild men har inga splitter nya bilder
så ni får en på mig och familjens bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0