Halstabletter, ipren och IDOL (Y)

Finns inte så mycket att säga mer än som igår
har legat hela dagen i sängen och mått illa, de har alltså inte blivit bättre :/
Magen där emot är inte så elak mot mig idag som den va igår. 

Hade jag åkt och jobbat idag så hade jag varit på pitch dansgolvet ikväll med Alex men nae
inget jobb ingen pitch, vilket SUGER ! 

Så för min del blir det inget mer än att ligga hemma i sängen
kolla film och självklart idol :) knarka halstabletter och ipren (Y) 

Är inte helt säker men jag tror att det är någon där uppe som inte vill att jag ska bli frisk
utan vara sjuk hela tiden, och inte jobba -.-'  dessutom så är det någon som ger mig otur i stort sett hela tiden och det är jag så jävla trött på. 

Ae nu blir det duschen, käka något och mys ner sig i sängen igen fast Fräch (;  låter kanon tycker ja^^
inte bästa bilden men ah ...  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0