Hatar att vara sjuk :(

Hej hopp!! 

inatt har jag iaf sovit utan att vakna (Y)  alltid något positivt. 
Annars känner jag mig lika dålig som igår och  hostar sönder min hals mer och mer "/ 
Nu är det onsdag så det blir nog inget med att hälsa på praktiken imorgon heller, surt men men får höra med henne om vi kan ses på måndag istället. 

Sen har vi fredag och då måste jag bara vara frisk, som jag skrev igår att min pingla fyller 18 
det vill jag inte missa, så ska göra alla kurer jag hittar och kan göra. 
Just nu så går det ju bara åt fel håll, känner mig bara sämre för varje dag. 

Blir väl som igår kolla film och bara va hemma
vila, snacka me folket över nätet/smsa :)  

Måste säga att jag har dom mest underbaraste finaste vännerna <3
Jag älskar alla er så grymt mycket! 


Fick faktiskt ett jätte fint meddelande från en av dom igår på min logg. 
Blev så glad så jag fick tårar (a)  det va så fina ord/meningar 
visste inte ens vad jag skulle skriva tillbaka typ mer än att jag älskar henne, för det gör jag och det vet hon också

Men tack så jätte mycket hjärtat för meddelandet<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0