Lätt värt pengarna!!!

Har varit på sjukaste grymaste kryssningen med Madde, Alex och Angelica. 
Första dagen va ju inte kanske så kul 
jag och Alex hade största migränen plus jag blev sjö sjuk "/  så slängde oss i hytten rätt skapligt.
Vi tänkte ju vila men glöm det på en sådan kryssning xd 
Kom in folk hela tiden och härja galet.
Aja vi tog iaf igen det dagen efter (; 
Hade as kul och träffa hur mycket sköna människor som helst. 
Kommer faktiskt till och med ihåg en dels namn xD
Vet inte än men om jag drar på nästa då ska jag ha med mig sjö sjuk tabletter (Y)
Åkte till Johanna igår när vi kom hem från Riga =) 
Har bara chillat med henne & Tim, eller ah Freddan och nu vad han heter xd kom förbi en sväng.
Pappa hämtade mig skapligt idag
åkte hem käka frukost och nu sitter jag här. 

Blir att se My life as Liz snart (; 
sen film efter film skulle jag tro, orkar inget annat tack vare den här härliga förkyldningen jag fått -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0