Lite tråkigt tycker ja

Hade värsta diskussionen med killar igår på chatten. 
Jag brukar höra mest att jag är söt, sen ibland snygg/fin och ah, 
men vart tog liksom det ordet som man verkligen vill höra mer av :S  VACKER! 
Man blir så sjukt glad när man får höra det av en kille, iaf jag (a) 
men det va jätte längesen jag hörde det. 

En kille tyckte att snyg och vacker är samma sak
men det är det verkligen inte. 
Fick en del att tänka efter riktigt me haha xD  Aja nu är det iaf slut diskuterat, eller ? (;
Vakna av inatt att jag knappt kunde andas och just nu mår jag sämre än igår "/ 
Fan jag gråter om ja måste ligga hemma i helgen och missa allt roligt. 
Anna fyller 18 och jag bara måste va frisk då!!  saknar henne dessutom massor<3

Hur som helst blir det att ligga i sängen hela dagen, dricka te och försöka bli frisk!
Men vad jag hört så verkar det va många som är förkylda ocg dåliga nu. 
Går väl något skit somv vanligt, och jag  blir smittad för mitt emun försvar är SÅ bra -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0