Ska man skratta eller gråta ? de är frågan..

Har ju jobbat idag me självklart. 
Gick riktigt bra men va inte van vid att det va så mycket folk 
och de gjorde ju att jag fick en hel del att göra -.-
men men så är det, får man leva med. 

Gick till brorsan en sväng efter jobbet :) 
Men han stack och träna nästan direkt, snäll brorsa man har va xd 
bara sticker så där 
kolla facebook och lite innan jag tog buss ner till station
där ja träffa Robin en sväng :)
Sen va det bara sitta på station typ två timmar och vänta på tåget (Y) 
inte alls segt eller så -.-' 

Fick iaf sällskap av Bea en stund innan jag tog bussen hem :D<3
Nu har jag kollat på IDOL idag och måste säga att Andre och Olle va bäst ikväll!! 
Dock kommer ja inte orka gå upp från sängen och kolla vilka som går vidare
utan det får man reda på en då, ni vet facebook ;D

Ska försöka sova snart me
så jag orkar upp imorgon och är en aning pigg på jobbet. 



Måste bara säga det
har varit på jätte bra humör glad och så för jag inte behöver sitta hemma varje dag och ruttna vecka efter vecka.
Men när man är som gladast på ett humör som man inte ofta är på annars och det går änltigen framåt
då finns det alltid någon som vill förstöra det för än, och det stör mig. 

Att folk inte har något vettigare att göra än förstöra för andra verkligen kanske till och med sabba det.
Aja tänker inte lägga värsta energin på sådant här nu när jag ska sova snart, då kommer jag aldrig somna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0