Nehe och nu då ?

Har inte varit hemma på hela helgen, så har inte kunnat blogga. 
Firade ju Anna i fredags med dom andra brudarna, blev jätte lyckat måste jag säga. 
Det viktigaste va ju självklart att Anna hade det  trevligt med oss alla och kände att hennes kväll och födelsedag blev  SUPER ;D Sen åkte dom andra vidare till linköping för utgång, jag kände inte för det
eftersom jag legat hemma en vecka "/ 
så fick skjuts till Johanna och myste med henne istället ^^


Lördag -
va kvar hos Johanna :) 
vi kände för en tjej kväll så det blev en sväng upp till ldl och handla lite.
Sen hörde vi av oss till Emilia och Freddan. 
Vi spelade spel, käka godis/chips
drog till mandarin för att Freddan ville spela lite. 

Ah sen hände det inte så mycket mer. 
Freddan åkte hem skapligt, vi andra hämta dricka hos Emilia
gick hem till Johanna i regnet -.-  satt och vänta på att Tim skulle komma hem. 

Sen blev det tv tittande och jag typ halv sov xd

Nu sitter jag hemma och är skit seg sen helgen. 
Går ju och lägger sig sjukligt sent asså  men men ska bara va hemma idag en då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0