Norrköping here we come ^^

Blev ingen tjej kväll för min del igår, bussarna gick inga bra tiden 
så hade kanske hunnit dit och vända igen "/ 

Men krogen blev det med brudarna :) 
Inte den bästa superfredag på pitch men dansa är alltid kul (Y) 

Träffa dessutom Cicci :D ja bara sken upp, saknar henne så grymt mycket <3
haha till och med ramla i trappen xD  så glad blev jag 

Blev där emot inget direkt firande för Micka
om jag säger så här, för mycket drama så va ingen ide. 
Hon fick en kram iaf och ett grattis :) 

Just det höll på att glömma!
fick typ en lapdance av en bög x'D skratta så jag höll på att trilla av stolen 
men han var sjukt grym på att dansa plus såg bra ut. 

Tog iaf tåget till Johanna och sov där <3:) 



Idag blir det att åka till Norrköping med mamma och David :)
Vi ska bli fotade i en sån där studio som jag har fått chansen att göra säkert 10 gånger men tackat nej. 
Skulle ta ungefär tre timmar tror jag mamma sa. 

Ikväll får jag väl se vart jag tar vägen ;P

Kommentarer
Postat av: cecilia alf

hahaha du är såå söt Hanna :D <3

2011-09-21 @ 01:13:07
URL: http://aufen.blogg.se/
Postat av: cecilia alf

blev ju länkad till fel blogg i kommentaren såg jag nu! så ändrade de nu ;)

2011-09-21 @ 01:27:33
URL: http://alfcecilia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha oki ^^

2011-09-21 @ 23:50:59
Postat av: Hanna

men det va ju så blev så jävla glad när ja såg dig (a)

2011-09-21 @ 23:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0