Piss väder

Åkte med mamma till jobbet idag för att sola ^^
solariumet är typ fem min där ifrån xd

David fick åka och hämta mig sen 
för jag glömde min mobil hemma :O PANIK! 
men men en sväng till boa och sen till mormor blev de. 

Innan han skjutsa mig till mammmas jobb igen så körde vi lite xbox (; 
jag vann en gång iaf (Y)  plus att han drog och slet i kroppen på mig
och allt han gör för att jag ska må bra. 
Knölen i nacken är kvar men hela jag är ju stel, men han vet vad han gör så är aldrig direkt rädd
bara att jag skriker som fan och hatar när det knakar xD
Men man känner alltid att de blir bättre.
Imorgon drar jag till mjölby skapligt för att hinna med allt jag ska göra innan kvällen. 
Först blir det tjej kväll hos Ella :D <3  sen Pitch med Madde, Micka och Alex (Y) <3
Det enda jag inte har klart än är skjuts hem, eller vart man ska ta vägen liksom. 
Försöker lösa det ikväll så snabbt som möjligt. 

Så ser iaf fredagen ut. 
På lördag åker hela famlijen till Norrköping och tar kort. 
Någon fotostudio, kanske likadant fast närmre som jag tackat nej till säkert 10 gånger xd 
Tror det kommer bli kul, inte allt för ofta hela familjen gör något tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0