Seeeeegt xd

Hade en grymt bra dag med brorsan och mamma i Norrköpng. 
Skulle ju dit till en fotostudio :) 
Va bland det roligaste jag gjort alltså ^^
Tänkte lägga upp iaf en eller två bilder här imorgon
måste bara få dom först xd
Det tog sin tid men va svårt att välja vilka bilder vi skulle ha. 
Vi va svin hungriga så käka lite och sen hoppa jag och brorsan av i Linköping. 
Han skulle hem och jag till Johanna :)<3

Hade spel kväll hemma hos Emilia (Y) 
nice va det tills alla började typ hacka på varandra -.-'
Hängde med Johanna och Tim hem, sov där 



Har inte varit hemma på flera dagar
utan umgåts med Johanna & Tim  :) 
man hittar alltid på något och annars blir det bara mys och film ^^
så jag klagar inte, älskar dom två sjukt mycket 
två helt underbara vänner <3 


Nu är jag iaf hemma igen. 
Kommer va det på vardagarna från och med imorgon 
om det går så bra som man hoppas. 
Fick nämligen praktik i Linköping :) 

Nehe men nu blir det nog film ^^
önska mig lycka till eller något (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0