Inget jobb idag heller :( något som inte vill släppa min kropp så jag kan bli helt frisk

Och haglet det bara öser ner lallallalla xD 
Har legat i sängen hela dagen och mått bläää så har inte direkt märkt av vädret ute förens nu när jag precis kollat färdigt på Avatar. 
Är sjuk igen JIPPI och magen tar fan död på mig :/ 

Imorse vakna jag och kunde inte ens räta på mig, så ont hade jag. 
Somnade om och nu går det att räta på mig men det är sjukt va illa jag mår och magen som sagt tar död på mig.
Så kommer tillbringa kvällen i min säng framför filmer och antagligen i helgen me. 
Bli frisk och kry till måndag så jag kan börja jobba. 



ni som ser regnbågen på bilden, den va mycket klarare och så när man kollade på den genom fönstret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0