14 april

Igår hade jag världens panik och blev skit ledsen om jag ska vara ärlig. 
Fick ta bort min läpp piercing för att läppen mådde inget bra av att ta ur den och sätta dit den varje dag när man kommer hem. 
Har aldrig haft några problem med den så det sög ju att ta bort den :/ 
men men kan göra om om det är så senare sen. 
Just nu måste jag fokusera mer på att kämpa och få jobb! 

idag är läppen skapligt svullen och det ser inte så där as bra ut under heller. 
Fick mina glasögon igår av mamma, brorsan hämtade dom åt mig eftersom jag slutar så pass sent så jag hinner inte åka till Linköping för det. 
Dom är jätte fina :D det jobbiga är att jag är van att ha dom gamla med inte riktigt rätt styrka i 
så när jag hade på med mina nya igår en stund och imorse så känner man sig full xD 
dom är både större och starkare som mina vanliga linser jag har dagligen. 
Kommer ta sin tid att vänja sig för jag vet ju själv hur det va första gången när jag bytte linserna. 

Fast lätt värt det dom är så fina och jag kommer trivas gör bra i dom så fort jag vant mig ^^


Snart ska jag börja fixa mig för att sedan åka till Linköping med mamma och pappa :)
ska fira Olle en vän till oss och mormor och morfars bästa vänner sen ungdomen. 
Kommer träffa mycket folk som man inte sett eller snackat med på länge, ska bli riktigt trevligt! 

Bäst att sätta fart nu innan man gör allt i sista minuten som vanligt när det gäller mig x) 
Njut av solen och det fina vädret så länge det håller.

Måste bara avsluta inlägget med att mamma har gjort en jätte fin bukett till Olle. 
Tulpaner med plast runt och silver papper med rosett ^^ 
svårt att beskriva men hon va jätte nöjd med den och den va riktigt fin! 
Han kommer bli jätte glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0