16 April

Tänkte skriva lite om lördagen :) 


Vi åkte som sagt och firade en gammal vän och det bjöds på buff'e, sång och galna gubbar som fick hela stället att ta en sväng om haha xD 
riktigt härliga människor! 

Hur som helst kul va det och Olle såg ut att ha en helt underbar födelsedag ^^ 

Söndag -
Haft fullt upp och packa, fixa, planera
gråta lite, hoppa av glädje
jo men ungefär så va det. 

Har nämligen fått ta över Davids lägenhet medans den bara står 
så det är bara tillfälligt, men för mig är ju allt helt nytt och spänande ^^ 
Eller jag menar nu får man göra allt själv och det är bara jag så ah det kommer bli en utmaning. 

Fast någon dag så flyttar jag ju och då är det "på riktigt" 

Jobbigaste av allt är ju att va ifrån mamma :/ 
som tur är finns det telefon!
Om man är så nära sin mamma som jag är då förstår man varför hemlängtan finns direkt när man inte är hemma.
Det klart att sova själv utan min älskade Sotis är inte heller det lättaste <3:(
tror nog han tycker det känns lustigt att ingen sover vid hans sida längre i min säng. 

Min inställning är rätt bra en då så det här kommer jag lätt klara av 
speciellt med David och Nikkis stöd :)<3
NI ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANNA!!
Måndag -
Har jobbat hela dagen, rätt seg dag i huvudtaget 
fast träffa Natta och Kitt :D inte alls ofta man ser någon nu förtiden, eller jo Natta har jag träffat några gånger nu men inte Kitt tyvärr :/ 
Sen från ingenstans när jag höll på att fylla på servetter så såg jag Cicci sitta en bit bort och käka, den människan ser man fan ALDRIG längre :/
Så att se dom tre gjorde dagen mycket bättre och tiden gick faktiskt snabbare mot slutet (Y)

efter jag slutat åkte jag en sväng till brorsan och Nikki för att hämta en nyckel :) 
Va där en stund, fick lite paj också :) 

Åkte till mitt lilla kryp in och började fixa lite med sådant som jag inte hann sist. 
Hoppade in i duschen, tog ett glas oboy och satte mig här.

Har snackat lite med mamma också, sagt god natt bland annat :*
hon tycker det är för tyst hemma sa hon :P höhö förstår verkligen inte vad hon menar med det x')
Nehe om man skulle försöka få igen lite sömn kanske
det är ju faktiskt en dag imorgon med :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0