17 April

Lustigaste vädret någonsin tror jag att det har varit under hela dagen ^^
från regn till hagel från hagel till sol från sol till hagel
sen varierade det från hagel till sol hela tiden :O så sjukt xD
Men dagen där emot va mycket seg och lite folk. 
Fick göra andra uppgifter plus det andra eftersom jag inte hade allt för mycket att göra.  

Åkte direkt till mitt lilla krypin och började packa upp resten som bara har stått på golvet (Y)
Så nu har jag fått upp allt och det känns både bra och skönt :) 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och poppa lite popcorn framför en film ^^ 
och imorgon får man sova ut för jag är LEDIG :D



Ska åka och till mammas jobb vid fem tiden 
och sen åka en sväng till skopunkten för att kolla på ballerina skor :P
dom hade tydligen fått in massor och riktigt billiga
så mamma va sugen på att sticka dit ;P  och jag själv har verkligen ingenting emot att kolla på skor ^^
plus krama om mamma me <3
Kvällen spenderas hemma hos brorsan och Nikki :) 
kommer bli en kanon kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0