22 April

Igår va det inte någon så där jätte bra dag. 
fick världens huvudvärk som sedan gick över till migrän :/ 
Men kämpade mig igenom alla timmar en då och fick skjuts av Kalle till station :) snäll som han är!
Åkte och handlade lite innan jag skulle till station för att sedan vänta på tåget. 

Höll på att spy på bussen men klarade mig ifrån det helt. 
Hoppa av vid södra och gick hem till mitt lilla krypin och slängde mig i sängen efter jag fyllt på flaskan med vatten och tagit en tablett. 

Vakna av larmet som vanligt, ringde och sa att jag stannar hemma idag och hoppas på att jobba imorgon istället. 
Kände att hela jag va helt slut och huvudet hänger inte riktigt med. 
Så det blir att krya på sig och bara ta det lugnt hela dagen. 

Mamma kom förbi en sväng förut och kollade hur jag mådde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0