23 April

Som jag trodde så är ja hemma idag me. 
Vaknade av att jag va jätte varm och yr, mådde gör illa så gick upp och försökte dricka lite vatten. 
Ringde till en på Af som fick ringa till praktiken och säga att jag va sjuk, eftersom ingen svara på alla gånger jag försökt ringa dit. Hoppas verkligen inte att jag har åkt på något skit igen! 
hatar att bara ligga i sängen och må skit speciellt må illa och vara jätte trött konstant. 
Det enda jag gör är dricker, sover och försöker få i mig mackor eller knäckebröd när det inte är som värst. 

Imorgon är jag ledig så ännu en dag innan onsdag att krya på dig. 
Måste en då till stan och fixa glasögonen, dom sitter alldeles för hårt bakom öronen. 
Annars ska jag bara ta det lugnt och bli bättre. 

Blir nog lite disney idag me kanske ^^ 
Om jag orkar så ska jag ner och hämta en kasse hos grannen med som mamma lämnat där. 
Men får se hur det blir med det, just nu mår jag så pass dåligt så vet inte om jag orkar :/ 

Nahe en film kanske och sen sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0