24 April

Vakna med feber men försöker få i mig några knäckemackor nu, fick inte i mig allt för mycket igår. 
Där emot skulle jag nog ha tagit något annat som te än godmorgon juice kanske :/  
blir i alla fall att ta en dusch och sen gå sakta men säkert till stan om vädret är helt okej att gå i. 
Egentligen orkar jag inte och borde bara ligga i sängen idag me men måste fixa glasögonen som sitter alldeles för hårt bakom öronen.  Sen blir det att slänga in post till brorsan och Nikki innan man hoppas på bussen hit igen.
Då blir det film kanske Hercules ^^
det märks har lite att välja mellan i alla fall :P
för film är det bästa om man bara ligger i sängen och mår skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0